۳ بازیکن استقلال در تیم منتخب هفته هفتم قرار گرفته‌اند. استقلال در دوره نکونام طی ۵ هفته مجموعا ۳ بازیکن به تیم منتخب داده بود.

استقلال

همشهری آنلاین- دو هفته‌ای هست که چرخ لیگ برتر به کام اراکی‌ها می‌گردد. تیم آلومینیوم اراک که تا دو هفته پیش هیچ بردی نداشت، دو هفته است با دو برد متوالی رسیده و در این دو هفته صاحب بیشترین نماینده در تیم‌های منتخب هفته بوده است. هفته گذشته اراکی‌ها ۳بازیکن در تیم منتخب داشتند که بیشترین نماینده در میان تمامی تیم‌ها محسوب می‌شد. این هفته هم آنها صاحب ۳بازیکن در جمع ۱۱بازیکن منتخب هستند اما با این تفاوت که این بار تیم استقلال را هم شریک خودشان می‌بینند و آبی‌ها هم ۳نماینده در تیم منتخب هفته هفتم دارند.

اولین نماینده قزوین

بهترین دروازه بان هفته هفتم لیگ برتر محمدامین رضایی است که در زمین سفت رفسنجان توانست دروازه شمس‌آذر را بسته نگه دارد و برای کسب اولین برد این فصل به تیمش کمک کند. محمدامین در این مسابقه ۳۹لمس توپ و ۴مهار موفق داشت که به او کمک کرد تا با کسب نمره ۷.۶۵ به بهترین نمره این فصل خودش برسد. او با این نمره علاوه بر اینکه بهترین دروازه‌بان هفته شد، عنوان برترین بازیکن بازی شمس‌آذر و مس رفسنجان را هم از آن خودش کرد. جالب اینکه از تیم شمس‌آذر طی ۶هفته گذشته حتی یک بازیکن هم به تیم منتخب هفته نرسیده بودند و رضایی این طلسم را شکست.

خط دفاعی؛ پرستاره‌ترین خط

خط دفاعی تیم منتخب در این هفته با ۴بازیکن از ۴تیم مختلف شکل گرفته است. جالب است که هر یک از ۳تیم مدعی سپاهان، پرسپولیس و استقلال یک بازیکن در این خط دارند و نفر چهارم از تیم کامیاب این روزها یعنی آلومینیوم اراک می‌آید. صالح حردانی در بازی این هفته سپاهان مقابل استقلال خوزستان نمره ۷.۵۹ گرفت و بهترین مدافع راست هفته شد. جالب اینکه او بهترین بازیکن تیم خودش نبود و این هفته در سپاهان لیموچی و انزونزی نمرات بهتری گرفتند. حتی انزونزی بهترین بازیکن میدان شد اما این بازیکن‌ها به‌خاطر ترافیکی که در پست‌شان وجود داشت به تیم منتخب هفته نرسیدند و تنها نماینده سپاهان همان صالح حردانی بود. در سمت چپ خط دفاعی بهرام گودرزی از آلومینیوم اراک برای سومین بار در تیم منتخب قرار گرفته و از این لحاظ رکورددار شده است. زوج دفاع میانی تیم منتخب نیز به سرخابی‌ها رسیده است. رافائل سیلوا با نمره ۷.۸۰ و گئورگی گولسیانی با نمره ۷.۷۰ بهترین مدافعان میانی این هفته بودند که اتفاقا هر دوی آنها موفق به گلزنی هم شدند. گئورگی تنها نماینده پرسپولیس در تیم منتخب است اما استقلال ۲نماینده دیگر هم دارد.

کاظمیان؛ ستاره هفته

دو هافبک از تیم آلومینیوم به همراه دو هافبک از فولاد و استقلال، خط میانی ۴نفره تیم منتخب این هفته را تشکیل داده‌اند. از آلومینیوم عارف حاجی‌عیدی و امین کاظمیان در تیم منتخب حضور دارند که حاجی‌عیدی برای دومین بار در این فصل به چنین افتخاری دست یافته است. نمره حاجی‌عیدی ۷.۸۴ بوده اما کاظمیان که برای اولین بار به تیم منتخب هفته رسیده با نمره ۸.۱۳ تنها نمره بالاتر از ۸ این هفته را گرفته و بنابراین بهترین بازیکن هفته نیز هست. بهترین بازیکن هفته گذشته یعنی امید نورافکن نیز تقریبا همین نمره را به دست آورده بود. دو بازیکن دیگر خط میانی جلال‌الدین ماشاریپوف از استقلال و ساسان انصاری از فولاد هستند. انصاری گل برتری فولاد را در تبریز وارد دروازه تراکتور کرد و با نمره ۷.۸۷ بهترین بازیکن این مسابقه شد. ساسان فقط یک بار در موقعیت شوتزنی به سمت دروازه تراکتور قرار گرفت که همان یک شوت را تبدیل به گل کرد. ماشاریپوف هم با ۹۳لمس توپ، ۳پاس کلیدی و یک پاس گل در بازی با هوادار از چهره‌های برتر تیمش بود و با نمره ۷.۹۱ بهترین بازیکن زمین شد.

از محرومیت تا تیم منتخب


زوج خط حمله تیم منتخب هفته هر کدام یک گل برای تیم خودشان در این هفته به ثمر رساندند. با این تفاوت که یکی از آنها با وجود گلزنی هم شاهد شکست تیمش در هفته هفتم بود. تومسیلاو اشترکالی، مهاجم موردعلاقه اسکوچیچ این هفته دروازه فولاد را باز کرد و تراکتور را در نیمه اول پیش انداخت. به نظر می‌رسید تراکتور با همین گل به سوی پیروزی پیش می‌رود اما بعد از ۱۰نفره شدن میزبان، فولاد به بازی برگشت و ۲ بر یک برنده شد. با این حال اشترکالی با نمره ۷.۵۷ در تیم منتخب قرار گرفت و تنها بازیکن بازنده حاضر در این تیم بود. مهرداد محمدی هم با گلی که برای استقلال زد به نمره ۷.۸۲ رسید و در اولین بازی‌اش پس از بازگشت از محرومیت در تیم منتخب هفته هفتم جایی برای خودش دست‌وپا کرد.

کد خبر 888662

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha